Tesoro Care – koncepcja 6+
Koncepcja 6+
Tesoro Care

Poznaj kluczowe obszary, w których wspieramy naszych klientów:
- Ograniczenie kosztów utrzymania
- Przejrzysta gospodarka finansowa
- Bezpieczeństwo użytkowania
- Komfort
- Wysoka jakoś obsługi
- Rzetelne przeprowadzanie remontów
- Obsługa prawno-księgowa

1. Ograniczenie kosztów utrzymania
Rolą profesjonalnego zarządcy jest wiarygodna ocena kosztów i dążenie do ich ograniczenia. To bardzo żmudna praca polegająca na prawnej i finansowej ocenie warunków zawartych umów, dostosowanie zakresu obowiązków do realnych potrzeb czy wykonywanie rzetelnych przetargów umożliwiających wybór atrakcyjnych dla zarządzanego podmiotu ofert kontrahentów.

2. Przejrzysta gospodarka finansowa
Przejrzysta gospodarka finansowa to budowanie i planowanie budżetów w sposób zrozumiały, gwarantujący możliwość łatwej oceny wszystkich rzeczywistych wydatków. Sposób prezentacji dokumentów księgowych pozwalający na poczucie bezpieczeństwa finansowego jest w opisywanym przypadku podstawowym elementem rzetelnej gospodarki finansowej.

3. Bezpieczeństwo użytkowania
Rolą profesjonalnego zarządcy jest wiarygodna ocena kosztów i dążenie do ich ograniczenia. To bardzo żmudna praca polegająca na prawnej i finansowej ocenie warunków zawartych umów, dostosowanie zakresu obowiązków do realnych potrzeb czy wykonywanie rzetelnych przetargów umożliwiających wybór atrakcyjnych dla zarządzanego podmiotu ofert kontrahentów.

4. Komfort
Komfort użytkowania gwarantuje pozytywne podejście do posiadanej własności. Dlatego ważne, aby profesjonalny zarządca dokonywał oceny bieżących potrzeb właścicieli nieruchomości i na podstawie ich decyzji realizował zlecane zadania.

5. Wysoka jakość obsługi
Wysoka jakość obsługi to przede wszystkim kultura w relacjach z Klientem. To dostępność Administratora i możliwie częsty kontakt, ponadto systematyczne i rzetelne podsumowania pracy zarządcy.

6. Rzetelne przeprowadzanie remontów
Rzetelne przeprowadzanie remontów możliwe jest wyłącznie poprzez bezpieczne gromadzenie funduszy na dedykowanym koncie oszczędnościowym. To zabezpieczenie środków finansowych, które umożliwią ograniczanie potrzeby pobierania kredytów bankowych czy choćby ograniczenia kosztów ich zaciągania na cele remontowe. To periodyczne przewidywanie potrzeb remontowych określone w przygotowanym harmonogramie ułatwiające przyszłe planowanie wydatków.
Rzetelne prowadzenie remontów to ponadto umiejętność wyboru firm do współpracy poprzez zastosowanie procedury przetargowej oraz prowadzenie nadzoru inwestorskiego. To koncentracja na detalach i jakości wykonywanych prac remontowych i zabezpieczenie na wypadek niepożądanych sytuacji pojawiających się w trakcie remontu.

7. Obsługa prawno-księgowa
Częste niejasności, brak wiedzy, czy inne problemy pojawiające się na nowych inwestycjach determinują potrzebę doradztwa prawno-księgowego. Rzetelna weryfikacja potrzeb Klientów odbywa się na podstawie oceny potrzeb prawnych jak i księgowych. W tym zakresie możliwe jest rzetelne doradztwo w celu ograniczenia ich występowania. Najczęstsze problemy pojawiające się w obszarze inwestycji wiążą się z rzetelną windykacją należności czy rozwiązywaniem kwestii spornych technicznych.


SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
- +48 884 933 000
- kontakt@tesoro-nieruchomosci.pl
- formularz kontaktowy
CONTACT US!
- +48 884 933 000
- kontakt@tesoro-nieruchomosci.pl
- contact form
Tesoro Nieruchomości
Patryk Maćkowiak
os. Lecha 126/37
61-299 Poznań
NIP 9721211306
REGON 368280402